حمله مرگبار به بازاری در مکزیک با ۹ کشته-راهبرد معاصر
ترامپ: دوست دارم ایران را موفق ببینم؛ فقط نباید سلاح هسته‌ای داشته باشند جلالی: موافقتنامه جامع ایران و روسیه در سفر رئیس جمهور به مسکو امضا می‌شود واشنگتن‌پست: حماس از توافق پیشنهادی بایدن حمایت می‌کرد تا اینکه نتانیاهو خواسته‌های جدیدی را مطرح کرد بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست پنتاگون: هیچ نقشی در عملیات ترور یحیی سنوار نداشتیم نماینده ایران در سازمان ملل: صدام را با وضع آشفته از سوراخ زیرزمینی بیرون کشیدند | شهید سنوار در میدان نبرد، با لباس رزم و نه در مخفیگاه به مقابله با دشمن پرداخت خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست رویترز: ترامپ در حال زمینه‌چینی برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات در صورت شکست است نامه ایران به سازمان ملل درباره اتهامات تل‌آویو علیه تهران: حمایت ایران از گروه‌های مقاومت کاملاً مطابق با حقوق بین‌الملل است روایت هاآرتص از نحوه به شهادت رسیدن «یحیی السنوار» در رفح عراقچی از قاهره به استانبول رفت ارتش اسرائیل به حالت آماده باش درآمد عراقچی: مشورت‌های امروز در مصر بسیار سازنده بود

حمله مرگبار به بازاری در مکزیک با ۹ کشته

گروهی از مردان نقابدار در حمله به بازار بزرگی در شهر تولوکا در مرکز مکزیک به سوی مردم تیراندازی کردند که موجب جان باختن ۹ نفر شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۲۰ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 11
کد خبر: ۱۹۳۸۱۹

به گزارش راهبرد معاصر، مقامات محلی اعلام کردند که این حادثه خشونت‌بار در شهر تولوکا در نزدیکی پایتخت مکزیک احتمالاً با درگیری‌های تجاری مرتبط است.

 

به گزارش الجزیره، در بیانیه دادستان ایالت مکزیک آمده است: در این حادثه ۹ نفر کشته شدند که هشت نفر از آنها در محل و یک نفر نیز در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

 

تاکنون هیچ‌کس مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است و هنوز هیچ مظنون یا مظنونان احتمالی در ارتباط با این حمله دستگیر نشده‌اند.

 

ریموندو مارتینز شهردار تولوکا هم به روزنامه «میلنیو» گفت که این حادثه و آتش‌سوزی که پس از آن ایجاد شد، احتمالاً نتیجه اختلافات بین فروشندگان و صاحبان اماکن در این بازار بوده است. بازار مورد حمله قرار گرفته در تولوکا، دومین بازار بزرگ مکزیک است و روزانه حدود ۲۶ هزار نفر برای تهیه مایحتاج خود به آنجا مراجعه می‌کنند.

 

تولوکا شهری با جمعیت حدود یک میلیون نفر بخشی از منطقه شهری پایتخت مکزیک محسوب می‌شود و برخی از ساکنان آن برای کار به مکزیکوسیتی می‌روند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار